تجارت الکترونیک

ساخت وبلاگ

 


دنیای دیجیتال و تکنولوژی، روز به روز در حال پیشرفت است و شاهکارهای زیادی را به میدان می*فرستد. یکی از پر کاربردترین*های این عرصه، گوشی*های موبایل است که تولیدکنندگان در فواصل زمانی کوتاه نمونه*های جدیدی از این وسیله را روانه بازار می*کنند.

هر کدام از برندهای تولید کننده تلفن همراه، مسیر پر فراز و نشیبی را طی کردند تا به جایگاه بالایی برسند و شناخته شوند اما در این میان، دو برند نام آشنا گوی سبقت را از دیگر تولید کننده*ها ربودند. بله درست است! سامسونگ و اپل این روزها یکه تاز میدان هستند و نظر همگان را به خود جلب نمودند اما واقعا کدام یک را می*توان برتر از دیگری دانست و هزینه*ای را به خرید یکی از نمونه*های اسمارت فون آنها اختصاص داد؟

امروز کمی در خصوص محصولات اپل صحبت می*کنیم تا ببینیم ارزش آن را دارد که حساب بانکی خود را برای خرید یکی از این سیب*های گاز زده خرج کنیم یا خیر.

خرید گوشی اپل؛ رویایی گذرا

اگر شما هم قصد خرید گوشی جدیدی را داشته باشید حتما برای دقایقی هم که شده به این فکر فرو رفته*اید که اپل بخرم یا سامسونگ؟ بسیاری از مردم با شنیدن نام اپل، برقی در چشمانشان ظاهر می*شود چرا که محصولات این برند را بی*نهایت می*پسندند.

چندین سال پیش که اپل اولین محصول قوی و قدرتمند خود را با ظاهری دلنواز به میان خریداران فرستاد با استقبال شدیدی روبرو شد و به صرافت افتاد تا تمام توان خود را برای اضافه کردن فناوری*های جدید به محصولاتش به کار گیرد که در این راستا، موفق هم عمل کرد و کاربران آن هر سال منتظر رونمایی از جدیدترین محصولات این کمپانی بودند. از آنجایی که نرخ محصولات این شرکت بالا بود، کسانی که از نظر اقتصادی موقعیت خوبی داشتند به خرید محصولات آن روی می*آوردند و برای بسیاری دیگر، ورورد به عرصه اپل بازان جزو آرزوها و رویاهایشان بود. اما اکنون با شرایط پیش آمده، این رویا در ذهن بسیاری از افراد کم رنگ شد.

این داستان ادامه دارد...

از زمانی که ایران تحت تحریم*های مختلف قرار گرفت، محصولات اپل هم از دام سیاست در امان نماند و برای ایرانی*ها محدودیت*های فراوانی را به همراه آورد تا انجا که ورود تولیدات اپل به ایران سخت شد و دیگر نمی*توان از خدمات گارانتی آن استفاده کرد. در اینجا اگر شما به یکی از کارگزاران خرید از سایت های خارجی مانند سایت چارسوق روی بیاورید و اپل مورد نظرتان را خریداری کنید تازه با رسیدن گوشی به دستتان داستان شروع می*شود.

در وهله اول شما مشکل رجیستر کردن گوشی را دارید. اگر شانس بیاورید و مراحل رجیستر سازی را با موفقیت پشت سر بگذارید و وارد دنیای اپل شوید خواهید دید که بسیاری از برنامه*ها در این وسیله به صرف ایرانی بودنتان برای شما اجرا نمی*شود پس یا باید قید آن برنامه*ها را به طور کل بزنید و یا به دنبال جایگزین*های آن باشید تازه اگر پیدا شود.
علاوه بر این، اسمارت فون اپل شما قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را ندارد.
فایل*های فلش را باز نمی*کند.
در نسخه*های قبل از آیفون 10، جای خالی فایل منیجر به خوبی احساس می*شود.

در کنار تمام این موارد، احتمال اینکه کمپانی اپل به دنبال مشکلات تحریم*ها، دسترسی آیفون برای ایرانیان را به طور کامل ببندد هم اضافه کنید.

اگر شما قصد داشتن یک حافظه با ظرفیت بالا در موبایل اپل خود را داشته باشید باید در همان ابتدا هزینه*ای گزاف بپردازید چرا که این وسیله هیچ درگاهی برای کارت حافظه ندارد. با این حال حتی اگر یک آیفون با حافظه محدود هم بخواهید باز باید پول زیادی خرج کنید چرا که قیمت تمامی اجناس اپل به شدت بالاست به حدی که قیمت محصول 2016 اپل نسبت به محصول 2017 سامسونگ بسیار گران*تر است.
تجارت الکترونیک...
ما را در سایت تجارت الکترونیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شبنم shabnamnmj بازدید : 291 تاريخ : يکشنبه 17 شهريور 1398 ساعت: 18:25

 


حتما همه شما می*دانید که پا با نام قلب دوم انسان*ها نیز شناخته می*شود و یکی از حساس*ترین اعضای بدن است که باید به آن توجه خاصی شود اینجاست که خرید یک کفش مناسب اهمیت پیدا می*کند. اما واقعا کفش مناسب، چه کفشی است؟ کفش گران قیمت؟ کفش کتانی؟ کفش طبی؟ و یا ... . اینها سوالاتی هستند که ممکن است در ذهن شما به وجود بیایند. اما همه دوست دارند کفشی داشته باشند که با پوشیدن آن احساس راحتی کنند، به کف پاهایشان آسیبی نرسد و موجب عرق کردن و بو گرفتن پا هم نگردد.

این مقاله برای افرادی، جذاب و مفید است که اهل کفش ورزشی و کتانی هستند و کیفیت را فدای قیمت نمی*کنند و به سلامت پاهای خود اهمیت می*دهند و به دنبال بهترین برند کفش ورزشی هستند. بعد از انتخاب برند مورد نظرتان می*توانید توسط چارسوق سفارش خود را از هر سایت خارجی که خواستید ثبت کنید تا به دستتان برسد. چرا که چارسوق به عنوان کارگزار خرید کالا از آمازون یا هر سایت دیگری در کنار شما خواهد بود.

آدیداس (Adidas)، بهترین برند کفش ورزشی

این برند را جوانی آلمانی با نام آدولف داسلر به ثبت رساند و از آنجایی که اطرافیانش او را با نام آدی صدا می*زدند او نیز سه حرف از نام خانوادگی*اش را هم برگزید و به آدی اضافه کرد و نام برند خود را انتخاب نمود. این برند آشنا، که برای همه شناخته شده است انواع لوازم و وسایل ورزشی، عینک و ساعت و ... را تولید می*کند. اما به عنوان بهترین برند کفش ورزشی می*درخشد.

این جوان آلمانی در ابتدا این برند را با هدف تولید کفش ورزشی به کار انداخته بود که چندی بعد به فکر تولید لباس*های ورزشی نیز افتاد. بعد از درگذشت آدولف داسلر، این شرکت و برند به خانواده او رسید و بعد از آن هم به سهامی عام تبدیل شد. اکنون آدیداس بیشتر از 400 مدل کفش ورزشی تولید می*کند که تقریبا بیشترین تنوع را در میان رقیبان خود دارد. درست است که قیمت محصولات این نام بالا است اما خیالتان راحت خواهد بود که کفشی ایمن دارید و سلامت پاهایتان تضمین است.

ریباک (Reebook)

برند تولید کننده پوشاک و کفش ورزش Reebook یک برند بریتانیایی بوده که بعدها در سال 1979 شعبه آمریکایی این برند تاسیس شد و آدیداس در سال 2005 سهام ریباک را خریداری نمود که از آن پس این برند به عنوان یک برند تابع آدیداس به کار خود ادامه داد. تنوع و زیبایی در محصولات ریباک را نادیده نگیرید. و اما فراموش نکنید که راه تشخیص Reebook اصلی از تقلبی، این است که محصولات اصلی دارای شناسنامه هستند و اصالت آنها نمایان است.

پوما (Puma)

برند پوما قبل از آدیداس ( بهترین برند کفش ورزشی ) توسط دو برادر که یکی از آنها بنیان گذار آدیداس شد در شهر آلمان شکل گرفت. برادران داسلر در کارخانه تولید کفش پوما، در ابتدا فقط دمپایی و کفش*های معمولی تولید می*کردند که بعدها نیز خریداران و مشتریان خود را کشف کرده و به تولید کفش ورزشی پرداختند. اما دیری نپایید که نزاع بین برادران موجب جدایی آنها و شکل گیری برند آدیداس توسط آدولف داسلر گردید.

کفش و پوشاک ورزشی متنوع و خاص پوما نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده و این برند را به یک برند موفق تبدیل نموده است. مواد به مار رفته در تولید کفش های پوما؛ چرم اصل، پنبه، چرم جیر، لاستیک، چرم مصنوعی، پنبه و بوم است.

نایک (Nike)، رقابتی سخت با آدیداس بهترین برند کفش ورزشی

در ابتدا این برند آمریکایی با نام “Blue Ribbon Sports” یا همان محصولات ورزشی روبان آبی شروع به کار کرد. برند نایک توسط فیل نایت و بیل باورمن راه اندازی شد و خیلی زود با اضافه کردن قابلیت کاهش فشار به پا و ضربه*گیری به کفش*هایشان به معروفیت بالایی دست یافتند. این برند معروف که بسیاری از ورزشکاران مشهور سراسر دنیا در حال استفاده از محصولات آن هستند، در حال رقابت با برند آدیداس می*باشد.

اسکیچرز (Skechers)

شرکتی آمریکایی که در سال 1992 تاسیس شد و علاوه بر تولید کفش، دستی هم در تولید لباس، عینک، کیف، اسکیت ، صندل و جوراب نیز دارد که بعد از طی یک مسیر طولانی به یک تولید کننده قدرتمند در این راستا تبدیل شد و شاید شما هم یکی از مشتریان ثابت این برند باشید.

آل استارز (All-Stars)

برندی انگلیسی که در برهه*ای از زمان به شدت درخشید اما کمی بعد کمرنگ شد. آل استارز در ابتدا فقط کفش*های زمستانی آن هم با رنگ مشکی را در سال 1917 روانه بازار کرد. در سال 1936 تیم ملی بسکتبال با کفش*های آل استار به پا؛ به المپیک راه یافتند و این نقطه*ای برای معروفیت این برند شد که بعد از آن علاوه بر کفش*های ساق بلند به تولید کفش*های ساق کوتاه تر نیز پرداخت اما طولی نکشید این شرکت اعلام ورشکستگی کرد و بعد از آن با نام Converse به کار خود ادامه داد.

اسیکس (ASICS)

در بین تمام برندهای آلمانی و آمریکایی تولید کننده تجهیزات ورزشی، ژاپن نیز بیکار نماند و اسیکس را معرفی کردکه کفش*هایی با کفی ژله*ای و بسیار موثر در سلامت پا را تولید کرد. به دنبال این موضوع، تولید تجهیزات فوتبالی، والیبال، بدمینتون، تنیس، گلف و ... توسط اسیکس آغاز شد.

نیو بالانس (New balance)

شرکتی آمریکایی که با نام new balance به تولید انواع کفش*های کتانی و ورزشی جذاب پرداخت که محصولات این نام، قیمت به نسبت بالایی دارند اما این موضوع به دلیل داشتن شمارنده پاشنه و تزریق ژل آیرودینامیکی بوده که می*توان سایز کفش را به راحتی تغییر داد.

آندر آرمور (Under Armour)

این برند هم در سال 1996 از آمریکا برخواست و در سال 2006 قدم در تولید کفش*های کتانی اسپرت و پوشاک*های ورزشی برد که اتفاقا موفق هم عمل کرد و جایزه*ای در راستای تولیدات و ابداع*های خود دریافت نمود.

اگر قصد خرید بهترین برند کفش ورزشی را دارید اما نگران اصل بودن آن هستید می*توانید خرید از خارج داشته و خیالتان بابت اصل بودن کفش راحت باشد.
تجارت الکترونیک...
ما را در سایت تجارت الکترونیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شبنم shabnamnmj بازدید : 302 تاريخ : شنبه 2 شهريور 1398 ساعت: 19:12